(UX)-Design & Branding

Met hun creatieve geest ontwerpen onze designers voor elk merk een origineel en gebruiksvriendelijk webdesign of niet te missen (branding) campagne. Natuurlijk voor ieder device en naadloos aangesloten bij de online strategie. #DOENWEGEWOON
Samenwerken?

UX-Design

Uniek design

Geen bedrijf is hetzelfde. Daarom is ieder HOLLT design uniek en aangepast aan de wensen en doelstellingen van onze klanten. Van begin tot eind houden we jouw doel voor ogen. Of het nu branding of conversie is. Door onze focus op UX gaan gebruiksvriendelijkheid, design, techniek en (indien nodig) conversie hand in hand.

Eigen template

Met ons eigen template zorgen we voor een meer professionele uitstraling. Vanuit hier werken we samen naar een unieke uitstraling die past bij jouw organisatie. Dit zorgt er niet alleen voor dat we rekening houden met belangrijke UX elementen, maar ook dat we sneller kunnen ontwikkelen.

Een expert spreken >

Let us be creative.

Durf Anders Te Zijn

Wij denken buiten het kader

Logo van Hollt

Dé techniek om op te vallen

Branding

Veel bedrijven denken dat branding alleen gaat om logo’s, huisstijlen, adverteren en marketing, maar er komt veel meer bij kijken. Branding gaat om het omzetten van de missie en kernwaarden van het bedrijf in een visuele (en niet-visuele) identiteit. Een identiteit die het merk tot in de puntjes vertegenwoordigd bij je doelgroep.

Die merkidentiteit wordt grotendeels bepaald door de merkwaarden van je bedrijf. Merkwaarden zijn zogezegd ‘het DNA’ van een merk. Deze waarden komen bij goede branding terug in de uitingen en communicatie van een merk. Ze beïnvloeden de mening van jouw doelgroep over je merk. Denk bijvoorbeeld maar eens aan bekende merken als Volkswagen en McDonald. Volkswagen staat voor betaalbaar, degelijkheid en goedkoop verbruik en onderhoud. McDonald staat voor (good times) gezelligheid, kwaliteit en lekker eten. En laten we eerlijk zijn. Zijn we niet allemaal eens bij de McDonald geweest om gezellig met vrienden of familie te genieten van een snelle en lekkere hamburger?

Een expert spreken >

Creatieve campagnes

We bedenken én realiseren unieke creatieve campagnes. Een belangrijk onderdeel bij een sterk merk is de branded content. Een sterk merk wordt bepaald door een unieke identiteit. De uitdaging zit in het vertalen van die unieke kenmerken. Je legt de focus op de 3 kernelementen van een sterk merk. De elementen die het succes bepalen: Herkenbaarheid, Consistentie en Onderscheidend vermogen.

Branded content

Hebben we het over content? Dan hebben we het natuurlijk over Branded content. Alle uitingen bevatten de uitstraling en identiteit van jouw organisatie. Je kunt gebruik maken van blogs, infographics, video’s, podcasts, case studies, ebooks of één van de andere vele contenttypen. Combineren het branded content plan, de customer journey en branding journey in de full funnel? Dan krijgen we inzicht in de belangrijkste content types en targeting kanalen per fase.

BINNENKORT EVEN PRATEN?