BLOG / KENNISDELING

Wij geloven sterk in het delen van onze specialistische kennis en ervaring. Het is onderdeel van onze missie om kennis te verspreiden en te helpen bij het behalen van online succes. Door onze expertise te delen hopen we bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van onze klanten en partners. Samen leren, samen groeien!

Samen innoveren, Samen kennisdelen

Blog

Nu we in het tweede kwartaal van 2024 zijn, is het fascinerend om terug te kijken op hoe de SEA-trends die we aan het begin van het jaar verwachtten, zich daadwerkelijk hebben ontwikkeld. Het jaar 2023 was een keerpunt voor SEA met significante veranderingen, voornamelijk gedreven door de introductie en integratie van AI-technologieën.

Blog

De afgelopen jaren heeft de ontwikkeling van 3D technieken een enorme vlucht genomen. Deze innovatie biedt ongekende mogelijkheden voor webdesigners en marketeers om zich te onderscheiden van de massa. 3D technieken zijn dan ook een populaire manier om op te vallen met de ontwikkeling van websites. In deze blog bespreken we drie voorbeelden van 3D technieken en de toepasbaarheid hiervan in website designs.

Blog

Wellicht ben je zelf ook al even op zoek. Waar vindt je nou in één overzicht de antwoorden op de 7 meest gestelde vragen over SEO in 2023? Zoek niet verder. In deze blog zullen we de 7 meest gestelde vragen over SEO in Nederland in 2023 beantwoorden. Als SEO specialist weten we dat een goede positie in Google essentieel is voor het succes van jouw website. We delen graag onze kennis en praktische tips om jouw website of pagina in de top 3 van Google te krijgen. Laten we direct van start gaan met de antwoorden op de 7 meest gestelde vragen over SEO tot nu toe in 2023!

Blog

Google Ads is de ultieme tool om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen. Maar wacht eens even, wat is dat nou precies, hoor ik je denken. Ok ga het je haarfijn uitleggen. Google Ads is het Google platform waarmee je jouw bedrijf bovenaan (maar ook onderaan) in de Google zoekresultaten in de spotlights kunt zetten. Wellicht heb je ze wel eens gezien. De eerste zoekresultaten in Google waar heel klein “gesponsord” bij staat. Je kunt gerichte advertenties tonen aan mensen die op zoek zijn naar precies wat jij te bieden hebt.

Blog

De impact van de cookieless future op digitale advertenties is een veelbesproken onderwerp in de digitale marketingwereld. Met het einde van cookies wordt het steeds moeilijker voor adverteerders om gebruikers te volgen en hun gedrag te analyseren. Als we geen andere oplossing vinden verliezen we veel gegevens over de doelgroep. Zonder deze gegevens wordt het moeilijker om de juiste doelgroep te bereiken en de juiste boodschap over te brengen.

Blog

Het einde van Universal Analytics is nabij en het is (eigenlijk al een tijdje) tijd voor Google Analytics 4! Vanaf 1 juli 2023 wordt de gegevensverzameling van Universal Analytics volledig stopgezet en dat betekent dat je vanaf dat moment niets meer door kan meten op je website middels Universal Analytics (UA). Daarom is het noodzakelijk om vóór die datum over te stappen op Google Analytics 4.

Blog

Als ervaren SEO-expert begrijpen wij hoe essentieel het is om de basisprincipes van SEO te beheersen voor het verbeteren van de online zichtbaarheid en het vergroten van het organisch verkeer naar een website. Binnen SEO zijn er drie pijlers die de fundamenten vormen voor een succesvolle optimalisatie strategie: autoriteit, content en techniek. In deze uitgebreide blog begeleiden we je stap voor stap door deze pijlers, waarbij we inzichten en tips delen om je SEO-kennis te vergroten.

Blog

SEO is de techniek om de online aanwezigheid van een website te vergroten door optimalisatie van de technologie, inhoud en autoriteit ervan staat bekend als SEO, of zoekmachine optimalisatie. Het doel van SEO is ervoor te zorgen dat een website gemakkelijker toegankelijk is voor potentiële klanten door ervoor te zorgen dat deze hoger scoort in de zoekresultaten van zoekmachines zoals Google.

Blog

In de afgelopen jaren is influencer marketing een onmisbaar onderdeel geworden van het huidige reclame landschap. Volgens Insider Intelligence nam de uitgave aan influencer marketing binnen advertising in 2022 met bijna 30% toe in vergelijking met 2021. Nu influencer marketing elk jaar een steeds grotere rol speelt in de reclamebranche, is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen en hierop in te spelen. Voor dit jaar hebben we ook weer een lijst samengesteld van de belangrijkste trends op het gebied van influencer marketing voor 2023!

Blog

Een customer journey map is een visualisatie van de verschillende touchpoints die een klant heeft met een bedrijf tijdens zijn of haar interactie. Het is een effectieve manier om inzicht te krijgen in de klantervaring en de klantreis.

Whitepaper

Een sterk merk wordt bepaald door een unieke identiteit. De uitdaging zit in het vertalen van die unieke kenmerken. Je legt de focus op de 3 kernelementen van een sterk merk. De elementen die het succes bepalen: Herkenbaarheid, consistentie en onderscheidend vermogen.

Blog

Als bedrijf is het belangrijk om regelmatig te reflecteren op de online zichtbaarheid en prestaties van je website. Nadenken of het tijd wordt voor een nieuw Content Management Systeem (CMS) is dan ook een logische stap. Het juiste CMS kan namelijk de sleutel zijn tot verbetering van de SEO, CRO en SEA resultaten en daarmee een grotere online impact.

Blog

Lancering van een nieuwe website is een spannend moment voor elke onderneming of individu. Het betekent namelijk het debuut van je online aanwezigheid en is daarmee bepalend voor hoe je online gevonden wordt door je doelgroep. Om de lancering van je website succesvol te laten verlopen, is het belangrijk om goed voorbereid te zijn. In dit artikel bespreken we zes tips voor een geslaagde website-lancering.

Blog

Conversieoptimalisatie is een proces waarbij bedrijven gericht werken aan het verhogen van hun conversieratio. In plaats van het vertrouwen op een onderbuikgevoel, richten ze zich op data en feiten om hun website en customer journey te verbeteren. Een cruciale rol hierbij speelt CRO (Conversion Rate Optimization), de verbetering van de conversieratio door middel van gericht onderzoek en analyse.

Blog

De digitale wereld is continu in beweging en dit betekent dat bedrijven zich steeds moeten aanpassen aan de nieuwste ontwikkelingen en trends. Voor 2023 zijn er zes opvallende trends in Digital Marketing die bedrijven in de gaten moeten houden. Van het gebruik van AI en chatbots tot de groeiende rol van video en de toenemende focus op gepersonaliseerde ervaringen, deze trends zullen een significante impact hebben op hoe bedrijven hun online aanwezigheid beheren en hoe ze hun doelgroepen benaderen.

Blog

Online marketing is tegenwoordig onmisbaar voor elke onderneming die zichtbaar wil zijn in de digitale wereld. Het is belangrijk om te weten waar je moet beginnen en hoe je jouw online marketing op een effectieve manier kunt uitvoeren. We geven je 5 takeaways om je te helpen bij het starten van je online marketing.

BINNENKORT EVEN PRATEN?